FAQ

Op deze pagina vind u de veelgestelde vragen. 

FAQ

Heeft u een vraag. Kijk voor dat u contact met ons op neemt tussen onderstaande vragen of uw vraag er tussen staat. Zo weet u gelijk waar u aan toe bent!

Ik ben mijn jas vergeten, kan ik deze ophalen?

Heb je per ongeluk je jas laten hangen? Dat kan gebeuren. Om je jas op te halen vragen we je naar je garderobelabel die je van onze medewerker hebt gehad. Mocht je deze zijn verloren brengen wij hiervoor 5 euro in rekening. Je jas kun je dan op afspraak op komen halen als je kunt aantonen dat de jas jouw eigendom is. In alle gevallen raden we je aan om te mailen naar info@teejater.nl

Ik ben iets verloren.

Als u iets bent kwijtgeraakt in Teejater Events vragen wij u een mail te sturen naar info@teejater.nl met een duidelijke beschrijving en/of van het verloren stuk. 

Ik heb tickets gekocht in de ticketshop maar geen tickets ontvangen.
  • Controleer of de betaling van de tickets is afgeschreven van uw bankrekening
  • Controleer uw spambox

Soms komt het voor dat uw email adres niet helemaal klopt bijvoorbeeld homail ipv. hotmail of .con ipv. .com. Als u bovenstaande punten heeft gecontroleerd kunt u contact opnemen met Teejater Events. Stuur in dit geval een mail met het email adres dat u gebruikt heeft om de tickets aan te schaffen. Mailen kan naar info@teejater.nl

Op welke dagen is Teejater Events geopend?

Teejater is alleen open tijdens georganiseerde evenementen. Voor openbare evenementen: houd onze evenementen in de gaten!

Vanaf welke leeftijd mag ik naar binnen.

Raadpleeg hiervoor de informatie in het evenement dat u wilt bezoeken. In de meeste gevallen hanteren wij een minimumleeftijd van 18 jaar.

Ik wil met mijn rolstoel naar binnen, kan dat?

Teejater Events is rolstoel toegankelijk.